-
ژنراتور اسکانیا گازسوز
Original price was: تومان650,000,000.تومان600,000,000Current price is: تومان600,000,000.ژنراتور پایه گازسوز اسکانیا (SCANIA):
تعداد سیلندر : 5
حجم موتور : 12000 سی سی
سوخت : گاز طبیعی
پایه گازسوز
سیستم جرقه زن موتور اسکانیا : الکترونیکی ساخت انگلیس
ژنراتور : 140 کاوا استمفورد پاور
-
ژنراتور گازسوز اویکو 40 کاوا
تومان350,000,000ژنراتور پایه گازسوز دایم کار با قابلیت کارکرد 24 ساعته
ژنراتور 40 کاوا استمفورد پاور
دارای سیستم اتوماتیک کنترل نسبت سوخت به هوا
موتور تنفس طبیعی
-
سلونویید 12 ولت سه سیم لوول LOVOL
تومان1,650,000نحوه عملکرد :سه سیم
ساختار : مغناطیسی
اتصال به محل : دوپیچ
ولتاژ کاری 12 ولت
-
-
سنسور دمای آب کامینز
تومان550,000مدل : کمنزی-کامینز
رزوه : یکدوم اینچ
اندازه گیری دما 120 – 0 درجه سانتی گراد
گسترده ولتاژ VDC 6 – 24
محدوده مقاومت 22.7 – 287.4 اهم
حداقل و حداکثر دمای عملیاتی 150 تا 40-
-
سنسور دور PICKUP
تومان1,450,000سنسور دور یا پیک آپ PICKUP:
این سنسور یک سنسور القایی می باشد که با داخل این سنسور از یک سیم پیچ استفاده شده است و هنگامی که مقابل دنده های فلایویل قرار میگیرد با عبور دنده های فلایویل از مقابل سنسور میدان مناطیسی سنسور تغییر میکند در نتیجه موجب ایجاد یک ولتاژ به فرکانسی میشود که این فرکانس وابسته به سرعت موتور و عبور دنده های فلایویل از مقابل سنسور می باشد در نتیجه سیستم های مانیتورینگ و کنترل و همچنین برد های گاورنر بت تفسیر فرکانس سنسور می توانند دور موتور را بدست آورند .
-
سنسور روغن 10 بار VDO
تومان650,000نحوه عملکرد و کاربرد سنسور روغن VDO 10 BAR:
در دیزل ژنراتور و ژنراتور های گازسوز یکی از پارامتر های مهم موتور جهت ماینتور کردن و حفاظت فشار روغن می باشد در نتیجه نیاز به یک سنسور می باشد که وضعیت فشار روغن موتور را در لحظه رصد نمایید ,یکی از سنسور های پرکاربرد در بحث فشار روغن سنسور VDO 10 BAR می باشد .این سنسور دارای دو پایه می باشد پایه G و پایه WK می باشد .
-
سنسور سطح آب بدیا
تومان2,850,000سنسور سطح آب و کاربرد آن :
در دیزل ژنراتور ها و ژنراتور های گازسوز معمولا تنها از سنسور دمای آب جهت حفاظت آب استفاده میشود ولی شرایطی را تصور کنید که به دلیل سوراخ شدن رادیاتور یا لوله ها و یا حتی شل شدن بست لوله آب ,آب موتور تخلیه شود حال در چنین شرایط آب موتور تخلیه شده و دیگر مایعی ای که منتقل کننده حرارت موتور به سنسور بود وجود ندارد حال با فرض اینکه سنسور دور از موتور و روی لوله های ورود و خروج نباشد و سنسور روی بدنه موتور تعبیه شده باشد دمای موتور می بایست اینتقدر بالا برود تا کل بلوک سیلندر گرم شود و سنسور تشخیص دهد که دما بالا است در نتیجه احتمال تا قطع و خاموش شدن موتور , ممکن است حداقل واشر سرسیلندر و یا خود سرسیلندر آسیب ببیند .